Lise Bilimi Öğretimi İçin En İyi İpuçları Nelerdir?



Özel okulda, devlet okulu sisteminde, öğretmenler tarafından veya ev eğitimcileri tarafından öğretilip öğretilmediği, lise biliminin öğretilmesi zor olabilir. Öğretme yöntemleri, kültüre, kuruma, öğretim felsefelerine ve belirli bir dersin zorluk derecesine bağlı olarak Kredi hesaplama büyük ölçüde farklılık gösterir. İlgili tüm değişkenler göz önüne alındığında, lise bilimini öğretmek için birkaç ipucu evrenseldir. Genel olarak, lise bilimini öğretmek için en iyi ipuçları, öğrencilerin kişisel olarak dahil olmasını sağlamak, farklı öğrenme stillerine uyum sağlamak için multimedya kaynaklarını kullanmak , bir öğrencinin tüm duyularını meşgul etmek ve yaratıcı öğretim yaklaşımlarına açık kalmaktır.
Öğrencileri fen dersleri ile kişisel bir düzeye dahil etmek, öğrencilerden sözel ve sözel olmayan geribildirimleri dinlemeye başlar. Beden dilini dinlemek ve yüz ifadelerini izlemek, öğrencilerin daha fazla veya daha az zorluğa ihtiyaç duyduklarında ipuçları sağlar. Alternatif olarak, daha iyi yaklaşımlar için öneriler de dahil olmak üzere lise biliminin Kredi hesaplama öğretilmesine yönelik açık tartışmalar talep etmek, öğrencilerin fen çalışmalarına sahip olmalarını sağlar. Öğrenmeyi nasıl seçtiğine aktif olarak katılan bir öğrenci kendi eğitimine daha fazla yatırım yapar.
Günümüz teknolojisi, lise bilimini öğretmek için çok sayıda multimedya seçeneği sunuyor. Videolardan çevrimiçi oyunlara, slayt gösterileri sunumlarından etkileşimli eğiticilere, genç yetişkinlere bilim ile ilgili öğretme hemen hemen her öğrenme stilini barındırabilir. Birden fazla medya seçeneği kullanan öğretmenler, işitsel, görsel ve dokunsal öğrenenlere, her bir öğrenme stili için en iyi yöntemle öğrenme fırsatı sunar. Video, dinleyerek daha iyi öğrenen işitsel öğrenicilere yardımcı olurken, laboratuar çalışması ve deneyler, daha iyi öğrenen dokunsal öğrencilere yardımcı olur.
Lise bilimini öğretirken çokluortam öğretim araçlarını kullanmak, tüm öğrencilerin duyularını da meşgul eder. Üç boyutlu öğretim yöntemleri, öğrencilere derslere fiziksel ve zihinsel olarak katılmalarını sağlar. Laboratuar deneyleri, örneğin, öğrencilerin görme, ses, dokunma ve koku yoluyla fen kavramlarını fiziksel olarak deneyimlemelerine izin verir. Benzer şekilde, saha gezileri, öğrencinin tüm duyularını birleştirmek için başka bir fırsattır. Bir öğrenci belirli bir fen kavramına sahip manzaraları, sesleri, kokuları ve diğer hatıraları ilişkilendirebildiği zaman, onun bilgisi, anılarla dolu anılardan daha uzun süre korunur.
Lise bilimi öğretimine yönelik yaratıcı yaklaşımlar, özellikle öğrenme engelli gençleri , gelişimsel gecikmeleri veya standart olmayan bir yaklaşıma ihtiyaç duyan öğrencileri öğretirken yardımcı olur . Öğrenmeye engel olmayan öğrenciler bile öğretim Kredi hesaplama yaklaşımları oluşturmanın yararınadır. Daha geleneksel anlatım, ezberleme, ezberleme yöntemlerinin başarılı olmadığı durumlarda, daha az geleneksel ya da yaratıcı yaklaşımlar öğrencinin ilerlemesini başlatmaya yardımcı olabilir. Öğrencilerin periyodik tabloyu popüler bir şarkının melodisini öğrenmeleri, sınıfları bir günlüğüne dışına taşımaları veya belirli bir ders için öğretmen-öğrenci rollerini tersine çevirmeleri, yaratıcı öğretim yaklaşımlarının örnekleridir.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Parakolik Oluklar Nelerdir?

Parafoliküler Hücreler nelerdir?

Parahipokampal Gyrus Nedir?