Lise Bilimi Öğretimi İçin En İyi İpuçları Nelerdir?
Özel okulda, devlet okulu sisteminde, öğretmenler tarafından
veya ev eğitimcileri tarafından öğretilip öğretilmediği, lise biliminin
öğretilmesi zor olabilir. Öğretme yöntemleri, kültüre, kuruma, öğretim
felsefelerine ve belirli bir dersin zorluk derecesine bağlı olarak Kredi hesaplama
büyük ölçüde farklılık gösterir. İlgili tüm değişkenler göz önüne alındığında,
lise bilimini öğretmek için birkaç ipucu evrenseldir. Genel olarak, lise
bilimini öğretmek için en iyi ipuçları, öğrencilerin kişisel olarak dahil
olmasını sağlamak, farklı öğrenme stillerine uyum sağlamak için multimedya
kaynaklarını kullanmak , bir öğrencinin tüm duyularını meşgul etmek ve yaratıcı
öğretim yaklaşımlarına açık kalmaktır.
Öğrencileri fen dersleri ile kişisel bir düzeye dahil etmek,
öğrencilerden sözel ve sözel olmayan geribildirimleri dinlemeye başlar. Beden
dilini dinlemek ve yüz ifadelerini izlemek, öğrencilerin daha fazla veya daha
az zorluğa ihtiyaç duyduklarında ipuçları sağlar. Alternatif olarak, daha iyi
yaklaşımlar için öneriler de dahil olmak üzere lise biliminin Kredi hesaplama
öğretilmesine yönelik açık tartışmalar talep etmek, öğrencilerin fen çalışmalarına
sahip olmalarını sağlar. Öğrenmeyi nasıl seçtiğine aktif olarak katılan bir
öğrenci kendi eğitimine daha fazla yatırım yapar.
Günümüz teknolojisi, lise bilimini öğretmek için çok sayıda
multimedya seçeneği sunuyor. Videolardan çevrimiçi oyunlara, slayt gösterileri
sunumlarından etkileşimli eğiticilere, genç yetişkinlere bilim ile ilgili
öğretme hemen hemen her öğrenme stilini barındırabilir. Birden fazla medya
seçeneği kullanan öğretmenler, işitsel, görsel ve dokunsal öğrenenlere, her bir
öğrenme stili için en iyi yöntemle öğrenme fırsatı sunar. Video, dinleyerek
daha iyi öğrenen işitsel öğrenicilere yardımcı olurken, laboratuar çalışması ve
deneyler, daha iyi öğrenen dokunsal öğrencilere yardımcı olur.
Lise bilimini öğretirken çokluortam öğretim araçlarını
kullanmak, tüm öğrencilerin duyularını da meşgul eder. Üç boyutlu öğretim
yöntemleri, öğrencilere derslere fiziksel ve zihinsel olarak katılmalarını
sağlar. Laboratuar deneyleri, örneğin, öğrencilerin görme, ses, dokunma ve koku
yoluyla fen kavramlarını fiziksel olarak deneyimlemelerine izin verir. Benzer
şekilde, saha gezileri, öğrencinin tüm duyularını birleştirmek için başka bir
fırsattır. Bir öğrenci belirli bir fen kavramına sahip manzaraları, sesleri,
kokuları ve diğer hatıraları ilişkilendirebildiği zaman, onun bilgisi, anılarla
dolu anılardan daha uzun süre korunur.
Lise bilimi öğretimine yönelik yaratıcı yaklaşımlar,
özellikle öğrenme engelli gençleri , gelişimsel gecikmeleri veya standart
olmayan bir yaklaşıma ihtiyaç duyan öğrencileri öğretirken yardımcı olur .
Öğrenmeye engel olmayan öğrenciler bile öğretim Kredi hesaplama
yaklaşımları oluşturmanın yararınadır. Daha geleneksel anlatım, ezberleme,
ezberleme yöntemlerinin başarılı olmadığı durumlarda, daha az geleneksel ya da
yaratıcı yaklaşımlar öğrencinin ilerlemesini başlatmaya yardımcı olabilir.
Öğrencilerin periyodik tabloyu popüler bir şarkının melodisini öğrenmeleri,
sınıfları bir günlüğüne dışına taşımaları veya belirli bir ders için
öğretmen-öğrenci rollerini tersine çevirmeleri, yaratıcı öğretim
yaklaşımlarının örnekleridir.
Yorumlar
Yorum Gönder